SYTUACJE KRYZYSOWE

Praca jest mikroświatem, w którym pracownicy i pracowniczki mierzą się z różnymi wyzwaniami – czasami są one wyjątkowo wymagające i niespodziewane. Kiedy pojawia się sytuacja kryzysowa, zmienia się perspektywa. Nagle niektóre sprawy przestają być tak istotne. Wyostrza się spojrzenie na to, co dla nas najbardziej wartościowe. Trudne doświadczenia na swojej drodze zawodowej może napotkać każdy. Każdy człowiek jest inny, inne więc mogą być reakcje, spostrzeżenia i decyzje w konfrontacji z trudnym przeżyciem, wydarzeniem czy sytuacją. Jednak to jakie wsparcie otrzymujemy od współpracowników_współpracowniczek, przełożonych, ale i samych siebie jest kluczowym element radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.

Przykładowe tematy
Kiedy jest za trudno… jak wspierać siebie i innych w sytuacji kryzysowej
Natura kryzysu – sytuacje kryzysowe w zespole
Rola menedżera/lidera/ menadżerki/liderki w sytuacji kryzysowej – jak zadbać o swój zespół
Jestem z Tobą – kiedy członek zespołu doświadcza straty
Zmiana – dlaczego to takie wyzwanie?
KONTAKT

Matusz Hauk

mateuszhauk@psycho7.pl

tel. 792 171 716

Marta Kucharska – Hauk

MartaKucharska-Hauk@psycho7.pl

tel. 501 66 39 74

Olga Zwardoń – Kuchciak

olga.zwardon-kuchciak@psycho7.pl

tel. 693 741 990

Zainteresowało Cię Psycho7?
Chętnie porozmawiamy.