Adrian Janik
Trener od 2011 roku. Wspiera organizacje w planowaniu i skutecznym wdrażaniu zmian. Pomaga wypracowywać i osadzać efektywne standardy komunikacji, zarządzania i obsługi klienta. Wspiera szefów i liderów w skutecznym pełnieniu ich roli, a przez to budowaniu samodzielnych i odpowiedzialnych zespołów.
Realizuje szkolenia z zakresu:
Szkolił m.in. dla: Grupa Allegro, Sanitec Koło, Geberit, Meble VOX, Ceneo.pl, Enea, PKN Orlen, Sun & Snow, Man Bus, IKEA Industry (Swedwood), Aquanet, Firestone Industrial Products, AVK Polska, DMG Mori, Wyższa Szkoła Bankowa, Volkswagen Group Polska, ProfiM, Nordan, GEN Gaz Energia, Grupa OLX, Otomoto.pl, Verbicom, Owens-Illinois (O-I), Komplet Polska, Sest Luve, Fresh Logistics, Colquimica, Mondelez, Vetoquinol Biowet, Plastica, Eobuwie.pl, Hunter Douglas, HolidayCheck, Convert Paper, Schattdecor, PZU Everest, NorDan, Colours Factory, KAEM, Fresenius Medical Care, Exide Technologies, Cetes Cosmetics (Oriflame), Orange, Apart, SimEdu, Idemia Poland, Asta-Net.